درحال بارگذاري ....
مسابقه بزرگ نصر

مسابقه بزرگ نصر

مدرسه تعطیل می­شود، تربیت تعطیل نمی شود.

ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه مبارک رجب و آرزوی سلامتی برای همه مسلمانان جهان به ویژه فرهنگیان، دانش آموزان و اولیای گرانقدر آنان، در راستای غنی سازی اوقاف فراغت دانش آموزان و خانواده های محترم میهن عزیزمان، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورشبا هدف ایجاد شور و نشاط معنوی در خانواده ها و با امید #شکست_کرونا اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ نصر در قالب های ده گانه ذیل نموده است. علاقه مندان می توانند بر اساس توضیحات مندرج در جدول بصورت خانوادگی در مسابقه شرکت نمایند.

نکات مهم:

ارزیابی مسابقه بصورت خانوادگی انجام خواهد شد (در صورت شرکت تمام اعضای خانواده در مسابقه، آن گروه امتیاز بیشتری را کسب خواهند کرد)؛

هر یک از اعضای خانواده حق شرکت در یکی از رشته های قید شده را دارند؛

برای شرکت در هیچ کدام از رشته ها، نیاز به ثبت نام اولیه نمی باشد، علاقه مندان می بایست پس از آماده شدن اثر یا فایل های ضبط شده اعضای خانواده، به انضمام فرم مشخصات اعضای خانواده را در قالب یک فایل فشرده (rar)تنظیم و به شماره 09029187145 ارسال نمایند.

کانال مسابقه در فضای مجازی:@nasre1399

QR code
فایل راهنمای مسابقه نصر حجم : 72 کيلوبايت دانلود با لينک مستقيم اعلام مشکل دانلود

1-براي باز کردن فايل هايي که دانلود ميکنيد از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنيد.
2-شما نظر دهيد ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده ايد برطرف ميکنيم. لطفا اگر مشکلي داريد يا نظري درمورد مطلب داريد در نظرات مطرح کنيد تا موجب اشتياق نويسندگان شود.
3-لطفا کپي رايت قالب و ابزار را رعايت کنيد تا انگيزه فعاليت ما بيشتر شود.
برچسب ها : مسابقه نصر ,
مطالب مرتبط
نظرات
کد امنیتی رفرش